888174549569.170x170-75  

Demi Louise也是我在Twitter上認識的小歌手,因為他Follow我然後就..嗯嗯嗯這樣。他也是個Youtuber,曾參加過澳洲版的X-Factor,然後呀...她還當過Gabrielle Aplin演唱會的開場嘉賓呢!有沒有覺得應該好好認識他呢哈哈

(長得好像小蘋果有沒有XD)

PerformerDetail_uploads_demi louise original.jpg  

RUINS旋律很清新、簡單,MV很可愛XD
講述著戀人分手後那種想挽回卻知道無法挽回的心情,但無論如何對方在自己心裡還是留著一部分的位置,不管怎樣至少,我們曾愛過…

 

 

Demi Louise– RUINS/殘骸

 

Fighting just to keep it
為了將愛延續而戰
Tell me you don’t mean it
告訴我你絕非有意
Spend hours hating over
讓恨意纏綿不斷
The ruins we made of each other
在這些我們製造出來的這一團混亂

But the ruins that you see
但你眼前所看見殘破的結局
Are the ruins that believed
是充滿希望的殘骸
That somebody like you
我要個像你一樣的人
Could love someone like me
來愛一個像我這樣的人
and oh
還有

Just can't believe
我無法相信
And There'll be
這份回憶的拼圖
pieces of you and there'll be
還是會有你的身影
Pieces of me and then theres
及屬於我的一角
All the other messed up things that
而那所有凌亂的碎片
Fell in between
則會貫穿其中

And while the spaces
而當我們之間
between our ruins grew
開始出現裂痕
I knew
我知道
We were in love once, you know
我們愛已成過去式,你知道嗎?
We were in love once
我們曾如此相愛過

I’m supposed to see it,
我應該回頭看看
Your what made me believe it
當初你是用什麼方式讓我相信我們能相愛的
The dust settles over
但塵埃已落定
the ruins we made of each other
在這些我們製造出來的這一團混亂

But the ruins that you see
但你眼前所看見殘破的結局
Are the ruins that believed
是充滿希望的殘骸
That somebody like you
我要個像你一樣的人
Could love someone like me
來愛一個像我這樣的人
and oh
還有

And There'll be
這份回憶的拼圖
pieces of you and there'll be
還是會有你的身影
Pieces of me and then theres
及屬於我的一角
All the other messed up things that
而那所有凌亂的碎片
Fell in between
則會貫穿其中
I knew
我都一清二楚

Seems I’ll always love you a little
但我總覺得,我的愛
bit more than you'll miss me
比你的思念來的更濃厚
but every time I fall in love
但當我試著投入另一個人的懷中
it’s a piece of you i see
我的腦中就會浮出你的身影

These pieces of you, They ruin me
你剩下的影子,緊緊的刺痛著我
These pieces of you, they ruined me
你留下的碎片,我無法收拾

And There'll be
這份回憶的拼圖
pieces of you and there'll be
還是會有你的身影
Pieces of me and then theres
及屬於我的一角
ll the other messed up things that
而那所有凌亂的碎片
Fell in between
則會貫穿其中

And while the spaces
而當我們之間
between our ruins grew
開始出現裂痕
I knew
我知道

We're meant to be, meant to be,
我們是那麼的適合不是嗎?
I can see, I can't sleep,
我看得出來,在無法入眠的夜晚
I can see it
我慢慢的回想著

Im so naive, so naive, so naive,
我太懦弱
See through,
去看清
All the stories
故事的源尾


We were in love once, you know
我們曾愛過,你知道的
We were in love once
我們曾互相深愛過

We were in love once, You know
我們曾愛過,你知道的

 

Thanks for reading----Lonly Apple xx

arrow
arrow

    酸蘋果 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()