photo

是的,莫急莫慌莫害怕也別興奮,我現在要分享的歌正是這位Youtuber帥哥Chester See的自創曲--I'm Falling For You。


他真的超深情的啊,要是有這樣的男生愛上我,我會二話不說馬上嫁給他...呃...不是,我是說你看看人家又會唱歌、又有才華、又長得帥、還是Ryan Higa的朋友(等等偏題了) Chester See也是個翻唱歌手喔,走得是深情搞笑派,自創曲也都非常棒。

chester_see_004

 

Chester See:「我會寫這首歌是因為我開始愛上了我一個朋友,我不知道這是否是個好時機,但我還是給她聽了這首歌,然後...你知道的嘛,我被發了好人卡! 我喜歡把自己的親身經歷唱出來,我很高興能跟你們分享。」

 

有時候喜歡一個人卻得不到回憶,好想跟他說「可不可以你也剛好喜歡我?(肆一)」,只可惜,這不可能...你明知道你跟他不會有結果,你還是依然愛著他...
我也不會告訴你有時候我想著你,想著想著就笑了...

 

Chester See- I'm Falling For You/愛上了妳

 

I don't wanna tell you that I long to see your face
我不想告訴你我渴望看到你的臉
I'm scared it my scare you away
我怕我會嚇著妳
and I don't wanna tell you that sometimes I think of you and smile
我也不會告訴你有時候我想著你,想著想著就笑了
cause time with you is time enough for now
因為只要能和你一起,哪怕只有一絲絲的時間也足夠

 

But I don't know how long I can stick around and be
但我真的不知道我還可以忍受多久因為
just another friend time and time again and hold my tongue.
對你來說就只是你其中一個朋友,但我還是什麼也沒說
I don't know how long before it breaks me down inside
我不知道還有多久我的心會完全破碎
and all my strength has gone away, and it's too late before I say
我已經筋疲力盡,而我知道現在已經太遲去對你說

 

I'm falling for you
我愛上了妳
I'm falling for you
我墜入了有你的愛河之中

 

I'm trying hard to be myself but I always seem to fail
我很努力試著做我自己,但似乎總會失敗
I'm afraid I'm not the guy you know so well
我怕我已不是妳所熟悉的那個我了
cause every time I'm near you I just seem to lose my head
每次只要在你身邊,我就好像失去理智
and spend my time admiring instead.
我的內心每分每秒都在想著你愛慕你

 

But I don't know how long I can stick around and be
但我真的不知道我還可以忍受多久因為
just another friend time and time again and hold my tongue.
對你來說就只是你其中一個朋友,但我還是什麼也沒說
I don't know how long before it breaks me down inside
我不知道還有多久我的心會完全破碎
and all my strength has gone away, and it's too late before I say
我已經筋疲力盡,而我知道現在已經太遲去對你說

 

I'm falling for you
我愛上了妳
I'm falling for you
我沉淪於妳的愛中

 

I'm torn between the chance for everything and a price that I can't pay
我該放手一博嗎?但我會付出代價的,我不知道該如何是好
losing you is something that I'd never chose so I'll just have to wait
但失去你從來就不是我想選擇的,所以我也只能等待了
but it kills me everyday
但每天我都痛不欲身

 

I'm falling for you
我愛上了妳
I'm falling for you
我為妳沉淪
I'm falling for you
我墜入了有你的愛河之中
I'm falling for you
我是真的愛上了妳

 

I don't wanna tell you sometimes I think of you and smile.
我也不會告訴你有時候我想著你,想著想著就笑了

 

Thanks for reading----Lonly Apple xx

arrow
arrow

    酸蘋果 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()