There's always someone waiting
總有人在等著你

 

一直想翻但又不知到為什麼沒翻的歌,大概是我太懶了吧哈哈哈。

只看歌詞會覺得這是首好暖心的歌,但看了MV後才發現原來這首歌還能帶出這樣的含意啊。
MV中的男孩大概是要求婚吧,但還來不及說出口,女孩就離他而去了,女孩變成天使卻也依然思念著他,兩人的距離那麼近卻又如此遙遠。
所以啊,別老是想著「以後還來的及」,
有一天你會發現,有些人,有些事,真的會來不及。

很棒的一首歌,分享給大家,希望你們會喜歡囉
 

 

Megan Nicole - Safe With Me 安然與我

 

You're not abandoned/ 你並不孤獨
There's always someone waiting/ 總有人在等著你
With open hands who'll/ 張開雙臂
Reach out and stop you fading/ 伸出援手
Into the darkness/ 在黑暗之中
I hope you know it's me/ 願你知道那個人 是我

 

You've been hurt before and hurt again/ 你一次又一次受傷
And you're wondering will it ever end/ 想著這輪迴何時會終止
Cause no matter what you say or do/ 無論你說什麼做什麼
It's so hard to find the truth/ 好像依然什麼都看不清
One thing I can promise you/ 但有件事我向你保證

 

I promise you're safe with me/你將安然無恙
You're not alone/ 不再隻身一人
You're safe with me/ 在我身邊 平安無事
Your heart is home/ 你心即是歸屬
Now and forever/ 現在和以後
I'll be your shelter/ 我願做你的庇護
I'm gonna help you to believe/ 讓你相信
You'll always be safe with me/ 你會安然無恙
Now that I found you/ 現在我找到了你
You will see/ 你會知道
My love surround you/ 我用愛將你擁入
Soft as a rainbow/ 如彩虹般溫柔
I'll be your halo/ 當你的光環
You'll always be safe with me/ 在我身邊 平安無事

 

Trust has it's dangers/ 事實傷人
But faith is everlasting/ 但信念永存
I'm not some stranger/ 我非隨便的陌生人
My lifeline's for the asking/ 只要你需要我就在你身旁
I'm looking through you/ 在你身上
What a world to see/ 我看到了世界

 

I know how it feels to be afraid/ 我知道害怕的感覺
And to question every step you take/ 踏出的每一步都如履薄冰
But tonight, we're standing face to face/ 但是今晚 我們四目相對
Not a single breath to waste/ 一絲氣息也不浪費
Only one thing left to say/ 我只要告訴你一件事

 

I promise you're safe with me/你將安然無恙
You're not alone/ 不再隻身一人
You're safe with me/ 在我身邊 平安無事
Your heart is home/ 你心即是歸屬
Now and forever/ 現在和以後
I'll be your shelter/ 我願做你的庇護
I'm gonna help you to believe/ 讓你相信
You'll always be safe with me/ 你會安然無恙
Now that I found you/ 現在我找到了你
You will see/ 你會知道
My love surround you/ 我用愛將你擁入
Soft as a rainbow/ 如彩虹般溫柔
I'll be your halo/ 當你的光環
You'll always be safe with me/ 在我身邊 平安無事

 

Safe with me/ 安然與我

 

Know that you're safe with me/ 要知道 你將安然無恙
You're not alone/ 不再隻身一人
You're safe with me/ 在我身邊 平安無事
Your heart is home/ 你心即是歸屬
Now and forever/ 現在和以後
I'll be your shelter/ 我願做你的庇護
You'll always be safe with me/ 在我身邊 安然與我

 

未命名

arrow
arrow
    全站熱搜

    酸蘋果 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()