未命名_meitu_1

無意在Youtube聽間這首歌,覺得很美歌聲很棒,後來查了歌手的資料,發現關於他的資訊少得可憐!連上圖都是我自己做的(好像有點簡約吼XD),不過不管啦,這首真的真的是首好歌,不聽會後悔。

有兩個不同版本,主要是配樂不同,都不錯,不告訴妳哪裡不同,去聽聽看就知道了XD

<版本一> 

<版本二>

Matthew Kurz Moving-On/拋開過去

 

So you say, you don’t wanna talk
妳說妳不想多說
You tell me, to go take a walk
妳告訴我妳想要一個人靜靜
You don’t wanna see my face right now
妳現在一點也不想看我我的臉
You don’t care how I feel
妳根本不管我的感覺

 

I just wanna know how
但我只想知道
You would feel if I never picked up the phone?
妳會怎麼想如果我不接妳的電話?
You would feel so cold in this world all alone
在一個人的世界妳會感到孤單嗎?
Tell me where you get the nerve to say
告訴我妳怎麼好意思說
I’m the one that made it end this way
走到這一步是我的錯、只有我的錯?

 

When you’ve no- where to go
當妳走投無路時
And you need someone to hold
當妳需要有人緊緊握著妳、抱緊妳時
I won’t be there, no
我不會在妳身邊了,絕對不會
‘Cause you let me go
因為是妳先放手的
And I’m moving on
拋開過去我絕不回頭
I’ve got to be strong
我要堅強點
And do you, never know
而你,永遠不知道
What there was in store
接下來會發生什麼事
I’ll be moving on
我會拋開過去我絕不回頭
I’ve got to be strong
我會堅強點
When you hear this song
當妳聽到這首歌時代表
I’ll be- moving on
我已拋下和妳的種種回憶

 

So you say, you regret it all
所以妳現在跑來跟我說,你後悔了
You tell me, that it’s all your fault
妳說,這一切都是妳的錯
Glad you figured out what it’s all about
我很高興妳終於能看清
But it’s too late now, ‘cause I have found
但太遲了,因為我已經找到真正的"她"了

 

When you’ve no- where to go
當妳走投無路時
And you need someone to hold
當妳需要有人緊緊握著妳、抱緊妳時
I won’t be there, no
我不會在妳身邊了,絕對不會
‘Cause you let me go
因為是妳先放手的
And I’m moving on
拋開過去我絕不回頭
I’ve got to be strong
我要堅強點
And do you, never know
而你,永遠不知道
What there was in store
接下來會發生什麼事
I’ll be moving on
我會拋開過去我絕不回頭
I’ve got to be strong
我會堅強點
When you hear this song
當妳聽到這首歌時代表
I’ll be- moving on
我已拋下和妳的種種回憶

 

When you’ve no- where to go
當妳走投無路時
And you need someone to hold
當妳需要有人緊緊握著妳、抱緊妳時
I won’t be there, no
我不會在妳身邊了,絕對不會
‘Cause you let me go
因為是妳先放手的
And I’m moving on
拋開過去我絕不回頭
I’ve got to be strong
我要堅強點
And do you, never know
而你,永遠不知道
What there was in store
接下來會發生什麼事
I’ll be moving on
我會拋開過去我絕不回頭
I’ve got to be strong
我會堅強點
When you hear this song
當妳聽到這首歌時代表
I’ll be- moving on
我已拋下和妳的種種回憶

 

 

Thanks for reading----Lonly Apple xx

arrow
arrow

    酸蘋果 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()